Sovmorgon!!

Skrivet den 2007-04-21, klockan 14:45:07
Även fast det är lördag så fick jag sovmorgon. Jag vaknade klockan 10 idag. Annars brukar jag vakan 8 eller absolut senast 9, för då kommer mamma alltid å väcker en!! Men eftersom hon inte är hemma så kunde vi alla sova länge!! Hahaha... Men jag kröp inte upp ur sängen på en gång utan jag var tvunge att ligga å dra mej en stund!!
Jag har inte hunnit göra så mycket idag, bara tagit det lugnt. Vilket är otroligt skönt!! Har svarat på några mail och tittat på lite bilder... Jag har även skickat ett sms till ett födelsedagsbarn, Issa... Jag brukar vara duktig på att komma ihåg födelsedagar, vilket jag gjorde idag! Hahaha

Ciao.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0