She's back...

Skrivet den 2007-04-21, klockan 23:18:29
Den här dagen har jag inte gjort nåt speciellt.. Väldigt skönt!!!
Pappa och Macke åkte iväg vid halv fyra, för Macke hade IB-cup i Upplands Väsby. Pappa tyckte att jag kunde städa ltie då de var borta och snäll som jag är så gjorde jag det... Jag plockade ur och i diskmaskinen, dammsög & skurade övervåningen, sopade på undervåningen, plockade bort allt från golvet på övervåningen, ställde allt på plats på övervåningen.. Ja, listan kan göras lång... Hehehe..
Sedan blev det självklart OC!! Men jag var tvungen, egentligen skulle jag bara sett ett avsnitt, men det blev fyra. Det var ju sååå spännande... Men sen var jag tvungen att sluta och hitta på når annat.. Så jag började fundera på mitt tacktal som jag måste hålla!!! Vet lixom inte vad jag ska säga. Visst kan jag tacka skolan för massa saker, men det låter töntigt!! Hmm, det är något jag måste tänka på...
Jag råkade glömma bort Jissa, det sista pappa sa var: Glöm inte att de henne mat!!
Och vad gjorde jag, glömde det... Sorry vännen.. Men det löste sig, hon fick mat, fast väldigt sent.. Uoopss..


Har inge mer att skriva nu..

God natt

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0