Onödigt? Nä

Skrivet den 2007-04-19, klockan 21:18:33

Åkte till skolan idag för att prata med några lärare och försöka plugga lite där.. Men inget av det lyckades..
Eller jo, jag pratade lite med en lärare, men sen hade han inte tid mer.. Den andra var spårlöst försvunnen hela tiden.. Plugga gick inte då alla datorer var upptagna... men det visade sig att vi hade en NK lektion som jag trodde var grön.. men det var den visst inte... Så jag åkte inte till skolan helt i onödan...

Sen åkte jag hem och pluggade istället, det gick mycket bättre..

Nu har vi möblerat om lite på övervåningen, känns riktigt bra faktiskt...

Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0