Kock? - Nä, tror inte de..

Skrivet den 2007-04-15, klockan 20:39:41
Mätt och belåten efter middagen som jag hade ordnat. Men om jag ska vara ärlig så var det inte så svårt att koka upp pastavatten.. Resten skulle också värmas upp då det redan var färdiglagat.

Nu har bror kommit hem efter att ha klarat moppekörningen, så nu får han köra Eu1-moppe.. Men han får vänta ett tag då han inte har fått körkortet än... Men man får väl ändå säga GRATTIS!!

Sitter nu och väntar på att Wallander ska börja.. Då ska jag bänka mej framför TV:n några timmar framöver. På min vänstra sida sitter min snåla lillebror som vägrar att ge mej ett tuggummi eftersom jag inte får låna den bärbara datorn av mej.. Men jag tänker inte ge mej.. Mohahaha.. Då kan jag vara utan tuggummi..

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0