Ja må han leva/fredag den trettonde

Skrivet den 2007-04-13, klockan 11:43:29
Vaknade ganska tidigt i morse. Greppade tag i min mobil och skrev ett sms till lillebror min, fyra sms blev det. Ja må han leva är väldigt lång!! Sedan gick jag ner i köket och bredde en macka till dagens födelsedagsbarn, hade inte gjort en tårta till honom, men jag hittade en kaka i skafferiet som jag lade på fatet. Sedan gick jag upp i trappen skickade mitt sms, det tog ett tag. När jag hörde att han hade fått det gick jag in i hans rum och skakade på honom, han blev inte så glad. Men vadå? Han hade fått massa sms som han läste först (syrran är inte prio 1). Mitt öppnade han sist och läser det inte ens!! Va e de för stil?!? Där hade jag ansträngt mig och han vill inte ens läsa.. Jaja, mackan åt han upp iaf, för den var borta, men det kan hända att han gav den till hunden, de vet jag inte.

Sen har jag inte hunnit med så mkt mer, klockan är ju inte så mkt än. Men det lär bli lite plugg idag, för jag ligger lite efter.. Inte bra.

Vi får se hur den här dagen slutar med tanke på att det är fredag den trettonde...

Ciao

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0