GRATTIS MAMMA!!!

Skrivet den 2007-04-26, klockan 11:06:36

Pappa kom upp och väckte mej 6 i morse, vi skulle göra frukost på sängen till mor min som har levt i 40 år nu!! Det var tungt att gå upp, men jag kröp ur sängen och ner till köket. Pappa hade redan ordnat allt vilket var skönt. Vi gick in och sjöng för henne och sedan gick jag och lade mig igen. Vaknade åter vid 9 och då gick jag upp och ut och sprang med Jissa. Det var lite jobbigt, men jag hoppas att det blir bättre snart.

Ska snart åka till skolan, jag börjar 13.15 idag och har bara en lektion då vi ska titta på film tror jag. Menmen, det kan blir kul.

Måste sticka nu.
Ciao


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0