10 jan 14

Skrivet den 2014-01-10, klockan 16:48:00
Äntligen! 70 dagar utan internet (hemma) har fasiken varit plågsamt!! Det är inte förrän nu på slutet som jag har börjat "vänja" mej.. Det har varit så många gånger som jag suttit med datorn och bara ska kolla en grej å så går det inte, frustrerande.. Dock har jag haft mobilerna, surfa upp den ena och då vågade jag inte göra så mycket med den andra, kunde ju inte riskera att bli helt utan!!
 
I alla fall...
 
Vi fick nycklarna den 2 dec. Höll på hela veckan och åkte mellan Månkis å Knivsta för att hämta grejer..
Den 6-8 kom MoP, Mos, MF å Gradins och hjälpte till med flytten..
13 firade vi jul hos MoP med MoS å MF.
Några dagar innan jul åkte vi norrut till E's familj, var där uppe i en vecka.. Firade jul, var på bio Hundraåringen, shoppade, lasergamade.
Över nyår kom E's föräldrar och kusin m familj.
Sista helgen var vi bara hemma innan det var dags att börja jobba efter 17 dagar ledigt =)
 
Jag har överlevt första jobbveckan, tur att det bara var 4a dagar =)
 
Nu ska jag bara ligga på soffan å njuta av mitt internet.. Kanske knåpa ihop en "året som gått", har det hänt nåt spännande i år?
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0