30 juni 13

Skrivet den 2013-06-30, klockan 20:29:13
Jisses! Vad fort tiden går!
Känns som om de inte va så länge sen jag stod i snön å skålade i Champagne å önskade mitt sällskap "Gott nytt år", men det är ju ett halvår sen!!

Veckan som har varit var seg till en början, men sen kom äntligen helgen.. Avslutade jobbveckan med fotbollsgolf, jag var typ sämst!! Fattar inte att jag kan va så dålig. Suger på minigolf också...

Erik kom å plockade upp mej efter golfen å vi for norrut.
Lillasyster fyllde 18 i fredags å bjöd på kalas på lördagen... De va lite tråkigt väder igår, men idag när vi åkte hem ja, då sken solen..

Ska försöka få ha en gå-i-säng-tidigt-vecka nästa vecka.. Känner mej helt slut å jag måste orka 2 veckor till, sen ska jag vila i 3.. Ångrar lite att jag inte tog 4 veckor, men de ska nig funka.. Har ju kvar 2 veckor sen, kan alltid va bra =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0