Slutet på förra, början på nya

Skrivet den 2013-01-04, klockan 23:00:52
Sämst, igen...
 
Har iaf varit ledig hela julen vilket har varit väldigt skönt.. Kände att jag verkligen behövde de efter den här hösten, är helt slut i huvudet efter allt...
 
21 dec
Handlade det sista, vilket jag ångrade bittert! Fick knappt en parkering på Gränby, galet med folk!!! Packade och städa hemma.
 
22 dec
Packade in i bilen, åkte till Stockholm. Lämnade våra grejer hos MoP. Åkte till moster å firade jul med kusinerna. Sen hem, fixa julmat för att senare på kvällen fira jul med familjen, jag, E, MoP, MoS.
 
23 dec
Åkte till E's kusiner å sa god jul, sen hem å åt lite julmat. Mamma fixa mitt hår å pojkarna hade bastukväll.
 
24 dec
Jag sprang över till fina Lina på förmiddagen, träffade hela grannfamiljen =) Sen var jag tvungen å bege mej hem å göra mej i ordning. Vi åkte till moster för att fira jul, hade klapplotteri, mamma fick min och jag fick mosters. När vi kom hem så hade vi lite julklappsbyte hemma.
 
25 dec
Åkte till faster å träffade alla kusinerna, tog typ hela dan..
 
26 dec
Vi packade in oss i bilen å åkte hem. Stannade i Kista Galleria, sjukt med folk!! Sen hälsa vi på B på Arlanda en sväng å sen uppsala för å handla vår gemensamma julklapp, plattan =) Tvättade å slappade.
 
27 dec
Tvättade, packade, slappade.
 
28 dec
Packade in oss i bilen å styrde norrut. Stannade i Birsta för å fixa de sista. Kom fram fick middag å bara umgicks.
 
29 dec
Fikade hos grannarna, å sen till L, träffade P + tjej. När vi skulle hem va vägen så dålig så vi höll på å fastna!! Men efter några försök så kom vi upp för backen...
 
30 dec
Åkte till E's mormor å lunchade, sen till Birsta för å fixa de allra sista in för nyår, hittade en blåsa, så jag slapp gå i mjukisar...
 
31 dec
Fixade mej själv, gjorde förrätt, åkte till H-sand till E's kusin för att fira nyår. Kvällen gick fruktansvärt fort, de gjorde den aldrig när man var liten =P
 
1 jan
Skottade tak, åkte skoter, dock en kort tur... Spelade Buzz å slappade..
 
2 jan
Åkte å värmde upp huset åt MoP, men de gick inge bra, fick inge fart i spisen så vi fick köra element å de tog lång tid!! Släppte in värme utifrån å in...  ;) De va iaf nåra plus när de kom, men när väl spisen kom igång (P fick skotta lite för de va snö i skorsstenen) så blev de varmt, men alla våra kläder var alldeles rökiga...
 
3 jan
Tog en promenad, slappade. Packade.
 
4 jan
Packade in i bilen å for hem.
 
De är kul å åka bort, men det är så himla skönt å få komma hem!!!!
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0