Årets första julbord

Skrivet den 2012-11-24, klockan 18:55:43
Lång tid igen..

Förra helgen var vi i Norrland och hälsade på. Fullt upp hela tiden. =)

Idag har jag varit på årets första julbord, med jobbet. De va gott, men jag vet inte om jag är så förtjust i själva julbordet. Jag menar, jag äter ju bara potatis, köttisar, prinskorv, skinka, ägg och röbetssallad... Känns inget speciellt med det.. Det är mest sällskapet som lockar faktiskt.. Men iallafall, det var trevligt, men det är lite jobbigt att jag började jula innan 1a advent.. Menmen..

Nu är jag iaf ensam hemma, undra vad jag ska hitta på... Jag hade tänkt å va lite produktiv, men jag orkar inte, har hela veckan på mej ;) Fast jag kommer nog å va lat, men nåt ska jag väl göra, har en del att förbereda inför helgen =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0