41-45

Skrivet den 2012-11-11, klockan 20:39:41
Tiden bara rinner iväg...
 
Hänt en hel del senaste tiden...
 
Vecka 41
S&M kom och sov en natt hos oss innan de fortsatte mot London. Hade en hemmahelg och tog de lugnt, va på visning.
 
Vecka 42
Jag träffade en ortoped, han kika på foten, men han ville avvakta lite så vi får se... Sen åkte jag till Täby för sista delen på betongkursen.. Hann med å träffa bror också innan jag åkte hem.. Fixade lite här hemma innan det var dags att hämta A vid tåget i Tierp. Kom ut till bilen å såg att den fått en parkeringskada.. Sjukt mycket krångel å jag kom en timma försent till tåget..
A var här hela helgen, jag tittade på fotboll på lördags förmiddagen, sen åkte vi till Valbo å sen hade vi en lugn och skön kväll hemma =) På söndagen var jag å A på visning innan hon åkte hem..
 
Vecka 43
MoP kom upp på lördagen, vi åt middag tittade på invigningen av Friends Arena å så badade vi hunden å friserade honom. På söndagen for vi till Sandviken å utställning.. De va 7 minus ute å i ridhuset var de ännu kallare!! Höll på å frysa ihjäl.. Tur att han inte gick så långt.. =P När vi kom hem så bytte vi till vinterdäck, så nu känns de trygt..
 
Vecka 44
Åkte till farmor, farfar, gammelmormor, gammelmorfar x 2. Va så fint, sen åkte vi å åt middag.. På lördagen var vi på Lidingö hos E's kusiner, middag å kvällspromenad, mys! =)
Åkte hem tidigt dagen efter, skönt å ha hela dagen hemma =)
 
Vecka 45
Lillkussen hade kalas, å vi hjälpte till, de va fotbollskalas så moster ville ha hjälp.. Lillebror va domare och jag å E va coach till varsitt lag, mitt vann ;) Sen va de mat å sen fick de leka fritt.. Sen åkte vi hem, duschade och svirade om innan jag åkte till moster för att hjälpa till med födelsedagsmiddagen..
Nattade lillan å hon tvärsomnade när hon fick lugn å ro.. Men de höll bara i en timma sen vakna hon å jag kunde inte lugna ner hon så jag gav hon till pappan...
Idag var vi på lägenhetsvisning, va bra, men inte perfekt.
 
/A
 

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0