25 mars 12

Skrivet den 2012-03-25, klockan 16:57:55
Veckan har gått väldigt långsamt, men när fredagen kom så var det plötsligt söndag... Varför går helgerna alltid så fort??!

Veckan har rullat på som vanligt, jag tar mej fram sakta men säkert..

I fredags var vi å tvättade min bil å när vi kom hem så började vi å städa här hemma, men vi orkade inte så mycket så vi gick å la oss.. På lördagen vaknade jag 6.13, gick upp å väntade på att få väcka Erik ;) Väckte han 7, vi åt frulle å sen började vi med städningen..  Vi var precis klara när MoP kom... Väntade in MoS, tände grillen å la på korven.. Vi åt mat å fikade å så hade vi presentöppning..

Sedan åkte vi en liten tur, förbi M&M's nya boende å en bakväg ner till U-a.. Jag å M hoppade av i Gränby å de andra åkte till Biltema.. Sedan kom de tillbaka å hämtade oss å vi åkte till restaurangen, Koh Phangan.. De va thaimat som stod på menyn.. Vi beställde in sex olika rätter som man fick plocka utav.. Smakade på allt förutom räkorna.. En del var starkt å en del lite svagare.. Maten var det inget fel på, känslan var inte bra.. Vi fick ett litet bord, de va trångt, olika servitörer/-triser varje gång, strul med betalning..

MoS åkte hem, medan MoP följde med oss upp till M-bo.. Softade bara innan vi gick å la oss..

Idag gick vi upp å åt frulle å våfflor till efterrätt.. Sedan åkte MoP hem, jag å Erik gick ut å fixade med bilarna, nu glänser de både in- och utvändigt =)

Erik å jag åt lunch ute idag, vi grillade korvarna som fanns kvar.. Var jätteskönt, 22 grader i solen =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0