11 mars 12

Skrivet den 2012-03-11, klockan 19:26:17
Helgen är redan slut... Känns som om den har gått jättefort..

Igår var vi å provade soffor å handlade. Sen kom vi hem, jag vilade lite medan Erik fixade bilen, sen städade vi å sen fick vi pusta innan det var dags för middag.. Var lata å åkte å köpte pizza.. När vi skulle åka så snöregnade å blåste de.. De fastnade en gren under bilen.. När vi kom hem så åt vi å väntade på Mellon.. Vart lite besviken, för pizzan va inte så jättegod.. Men man kan inte alltid vara nöjd..

Idag gick vi upp å fortsatte städa, eller Erik städade å jag gjorde så gott jag kunde.. Erik hann precis ut ur duschen innan gästerna kom.. Vi fixade maten å åt lunch å fikade å sen åkte de vidare hemmåt, förutom B som ska flyga ner till Kalmar ikväll. Erik ska åka å lämna honom om en stund å då ska jag få sova =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0