9 juli 12

Skrivet den 2012-07-09, klockan 18:39:06
Förra veckan va inte så spännande, de på jobbet räknade ner till semestern medan jag räknaed ner till lugnet å roet =)
 
På fredagen drog jag å Erik till Power Meet i Västerås, mötte upp moster å man å kusin, åt middag å tittade på bilar. Moster å man å kusin åkte hem, Erik å jag sov över i bilen i skogen =)
 
Dagen efter gick vi in på området, sjukt mycket folk! Svettades som en gris, de va varmt men som tur var ingen gassande sol.. När vi skulle ut från området tog det en timma å bara komma från parkeringen! Men vem har bråttom?
 
Vi stannade inte kvar på kvällen, utan kände att vi hade fått nog, åkte därför hem, var väldigt skönt att få komma hem.. Duschade, kollade solbrännan, gick å la mej.. Skulle bara vila bort huvudvärken lite, men jag sov i typ 5 timmar.. Då kom Erik å väckte mej å frågade om jag inte skulle borsta tänderna.. Gjorde de å plockade bort turbanen från huvudet å gick å la mej igen...
 
Söndagen gick åt till å städa å rensa, mindre kul, men väl behövligt!
 
Idag vare jag å ett fåtal gubbar på jobbet, lugnt å skönt.. Nu börjar nedräkningen =)
 
//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0