23 april 12

Skrivet den 2012-04-23, klockan 18:45:45
I torsdags så var jag på presentjakt, gick väl sådär.. Gav uppgiften till bror tillslut.. På fredag så var det handling som stod på schemat... Sen hem å fixa lite, baka å så å sen stupa i sängen..

På lördagen vaknade jag strax innan sju, men låg kvar till halv åtta, då började jag å stöka lte här hemma, dock tyst eftersom Erik fortfarande sov... Sen väckte jag honom å fick hjälp.. De vart lite stressigt eftersom de första gästerna plingade på klockan två... Till halv tre va de mesta klart... Resten av gästerna trillade in, vi skålade å öppnade paket, sen var det smörgåstårta å en marängtårta till efterrätt =)


<3

På söndagen var de dop i Nacka, ett kusinbarn, blev lite fika efteråt.. Jag å Erik åkte till M&M å fick middag =) Sen var det bara hem å sova..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0