23 mars 11

Skrivet den 2011-03-23, klockan 12:28:35
Gick upp lite tidigare idag för jag skulle va på skolan tidigare å förbereda presentationen.. Erik skjussade mej, å när han hade lämnat mej så ringde jag P å gratta honom, jag var som alltid den första ;)

Sen gick jag in i klassrummet å vi plockade fram de vi skulle ha, kollade så att presentationen fungerade.. Lite teknikstrul blev de, tur att vi testade innan så att de funkade när vi körde på riktigt..

Gick som väntat, va supernervös å pratade därefter ;) Förstår inte att de ska va så jobbig å prata för folk.. Gick ju bra för 4-6 år sen, men nu går de inte alls..

Magnus hade med sej semlor till hela klassen från företaget som vi har hjälpt, de uppskattades av alla ;)

De va intressant å se de andra lokal-förslag, alla tänker ju olika, men ändå va de ganska lika..

Nu e de bara å plugga som gäller..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0