2 juni 11

Skrivet den 2011-06-02, klockan 09:09:51
Hann med allt igår, helt otroligt, kändes som en väldigt lång lista, men det gick.. Dock blev jag inte helt klar med packningen, men det ska jag ta tag i nu.. Känns tungt för nu är det så sjukt mycket saker, men det ska nog gå.

Redovisningen igår gick bra, det var bara fyra elever å min handledare som lyssnade, så de va inte så farligt.. Sen skyndade jag mej ner på stan å sen hem igen.. Lyfte ur madrasserna, duschade, fixade mej å sen skjussade Erik mej till Lisa, så att jag fick sällskap ner, tråkigt å komma själv..

Middagen var väl trevlig, var inte så nöjd med maten, men det gick ner.. De roliga var tävlingar som tjejerna i tvåan hade fixat.. Mitt lag vann! =D Sen drog jag hem, för jag ville fixa lite inför idag..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0