Godkänt

Skrivet den 2010-05-11, klockan 18:39:02
Haha, fick godkänt på uppgiften jag lämnade in igår, hade tydligen hittat rätt lagar.. =P Är inte så dum ändå, men det var kämpigt att få ihop det på nåra timmar, till nästa gång ska jag börja lite tidigare, de måste jag för de e ett grupparbete..

Har städat skrivbordet idag å även bytt gardiner i vardagsrummet, behövde lite ljusare gardiner då de e sommar snart.. Såg även att det var lite tussar på golvet i badrummet så en dammsugning skulle inte sitta fel, eller så överlämnar jag det till Erik, han är ju hemma hela torsdagen, lite ska han väl få å göra.. Jag ska nog ta å skriva ihop en lista =)

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-05-12, klockan 01:56:19

du är flitig (:



vad händer imorgon bejb?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0