31 maj 10

Skrivet den 2010-05-31, klockan 08:06:15
Jag gick igenom massa gamla JÖK-tentor igår, vissa frågor känns väldigt kluriga, andra är simpla.. Så vi få väl se hur vår tenta blir.. Lite svårare, eftersom vi har tillgång till mer material än vad man får ha om man skriver på ÖP.

Erik for iväg på kvällskvisten för å hjälpa en kompis, å jag hann gå å lägga mej innan han kom hem å jag hann somna också.. Jag somnade på hans plats å med hans täcke å jag ville tydligen inte ge ifrån mej det sen när han kom hem.. Så han har haft lite snålt med täcke i natt.. =P Men så går det om man försvinner innan det är läggdags.

Nej, nu måste jag ta å plugga..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0