Yippi!

Skrivet den 2010-03-20, klockan 19:09:29
Nej, nu ere dags att göra kväll..!! Har suttit med en uppgift jag vet inte hur länge å med lite hjälp från läraren har jag nu lyckas lösa den!! =D De va första gången under hela kursen som jag fick ut en sån.. Så nu är jag nöjd, kan sova med gott samvete i natt. För nu vet jag (förhoppningsvis) hur jag ska lösa dessa uppgifter i fortsättningen..

Ska ta å äta nåt, magen kurrar, de har den iofs gjort i ett par timmar nu.. Men jag satte upp som mål; klara uppgiften sedan middag.. Kanske inte så smart tänkt av mej, för nu fick jag ont i huvudet istället..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-21, klockan 02:55:43

har du haft en bra lördagkväll snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0