Vad väger tyngst?

Skrivet den 2010-03-17, klockan 20:57:19
Sitter här med mina vågskålar, har fyra olika alternativ för den 27 mars.

Alternativ 1.
Eriks kusin med familj kommer.
(Vi bokade med dom i januari, så dom ska gå först, men om dom inte kommer så ere bra å ha ett alternativ 2.)

Alternativ 2.
Byggarnas återspark på Origo - Sittningen lockar inte, tycker att de senaste har varit så sjukt tråkiga. Jag hamnar ju alltid så isolerad, längst ut i hörnet tsm Jenny å massa ettor.. De e inge fel på Jenny, men de tråkiga är att resten av klassen sitter i en klump tsm.. Så nej, jag tror jag satsar på utsparken i maj istället.

eller

Maskerad i Timrå - får alltid ångest när det är "klädkod", VAD SKA JAG HA PÅ MEJ?!? Å speciellt maskerad, tänk om ingen annan klär ut sej så kommer jag där helt utsmyckad!! Vill ju inte klä ut mej till nåt avancerat för så mkt orkar jag inte tänka. Jag får väl klä ut mej till Erik i värsta fall; dra på mej ett par jumpaskor, reflexbyxor, Milles-jacka å mössa - KLART! Å inte så svårt, allt finns hemma =P

eller

Lugn å skön hemmakväll - låter otroligt mysigt. De väger tyngst just nu..


Jaja, ska fortsätta med mina vågskålar..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-03-18, klockan 00:07:15

har du haft en bra kväll? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0