21 mars 10

Skrivet den 2010-03-21, klockan 09:29:36
Jag undrar om jag håller på å bli förskyld.. Jag hoppas att det bara är inbildning, har verkligen inte tid med en förkylning nu.. Igår nös jag hundramiljarder gånger, idag är jag täppt i näsan å torr i halsen..

Ska snart ta å börja plugga lite, det går mkt lättare nu, när jag klurat ut den där jobbiga uppgiften.. Kom på en sak, klarar jag en sån så behöver jag bara klara en halv uppgift till sen är tentan godkänd! Det känns skönt. Jag behöver bara skrapa ihop 17p av 60p på tentan eftersom jag har poäng med mej från min KF:ar..

Fast jag ska nog försöka klara så många poäng som möjligt, vill ju inte ligga på gränsen.. Men jag känner mej lugnare nu.. Bara för de så kommer de inte å komma en sån uppgift..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0