Prommis

Skrivet den 2010-06-11, klockan 18:02:17
Här sitter man ute mitt i ingenstans å så blir man sugen på godis..!! Först tänkte jag ta bilen, men sen sa jag till mej själv att de blir inge godis om jag inte motionerar något idag... Så jag sprang ut i ladan för att se om det fanns en cykel där.. Det finns allt man kan tänka sej i den där ladan, förutom en cykel!

Så jag had inge val, de va bara att ta på sej promenadskorna och börja traska.. Det gick ganska så bra första biten, men sen blev jag lite trött å så visste jag aldrig hur långt det va kvar å då ere jobbigt å gå.. Väl framme så plockad jag mitt godis å sen traskade jag hem..

Sista biten var kämpig för jag var så slut i kroppen, men jag kom iaf hem tillslut..

Efter den promenaden på 1 mil så tycker jag faktiskt att jag förtjänar mitt godis!! Men först middag, MM's potatissallad och ......

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-06-11, klockan 23:58:57

kan vara :(



hur har kvällen varit annars?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0