16 juli 10

Skrivet den 2010-07-16, klockan 05:33:37
Jag har ont i hela kroppen, tror jag har sovit lite dåligt inatt, för jag kunde knappt resa mej upp, men nu känns de iaf bättre.. Fast efter idag kommer de inte att kännas bra längre.. Ska springa upp å ner för en massa trappor.. Hur många steg blir det idag då? Över 20 000 tror jag iaf, eller kanske ytterligare nåra tusen.. Vi får se..

Ska ta å äta upp frullen nu, men jag är verkligen inte sugen.. Men jag måste, annars blir jag så hungrig sen..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-07-16, klockan 11:31:00

idag blir det ännu mer packning tyvärr



vad hittar du på? (:

Skrivet av: MADDES
Den 2010-07-17, klockan 12:19:07

Förlåt för sent svar på din kommentar. Hur mår du? Kram


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0