Nya kurserna

Skrivet den 2010-01-18, klockan 13:26:13
Va riktigt peppad när jag loggade in på portalen i morse.. Äntligen nåt som inte har med konstruktioner å göra!! Gick igenom lite olika texter som var bra att läsa..

JÖK:
Lyckades få hem nåt program som vi behövde, hoppas att jag tog gratisversionen av det.. Blev lite osäker ett tag, men jag valde ett basic, tror jag.. Lyssnade på en föreläsare, kanonbra! Hon var lugn å hade bra röst. Sen började jag kolla på en annan föreläsningen så då vare en helt annan person. Å jag vet inte vad jag ska ta mej till, men jag klarar inte av honom.. Han hade ingen härlig röst, å brynen är på halva pannan!! Får väl blunda å lyssna bara..

FEK:
Fick reda på vilka uppgifter jag skulle göra, så jag började sudda i övningsboken, eftersom den är beggad. Såg då att hon som jag köpte den av hade skrivit med bläck på vissa sidor.. De va inte så bra, men jag hoppas att det inte är allt för många.. Sedan skulle jag testa en föreläsning, eftersom många hade problem å de hade jag också.. Gick inte å se nån av föreläsningarna, kämpade å kämpade.. Men sen lyckades jag, var tvungen å öppna upp den i en egen flik..

Summering:
Det går ganska så bra hittills.. Gillar mitt nya liv som juridik- och ekonomistudent! =D

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0