Datorövning

Skrivet den 2010-01-11, klockan 19:12:54
Usch hatar att sitta aktiv framför datorn i flera timmar! Ska verkligen inte ha nåt sånt jobb, för då kommer jag ha huvudvärk ständigt.. De fick räcka med 6 timmar, å ändå hann jag inte klart.. Men jag får ta resten sen efter tentan, även fast det ska in på måndag.. Men skitsamma.. Han har inte varit så smidig i den här kursen så varför måste jag va de?!?

Förskylningen hänger fortfarande med, men de börjar lätta, vilket är skönt.. Hoppas att jag är helt frisk på lördag, annars blir tentan jobbig..

Ska ta å gå å handla nu..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Leia ♥
Den 2010-01-11, klockan 19:50:08

Ja, precis! =)



Här är allt bra.

Så vad gör du??

Skrivet av: Bitterfittan
Den 2010-01-11, klockan 23:36:50

hur har din måndag varit snygging? (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0