21 jan 10

Skrivet den 2010-01-21, klockan 08:17:02
Hade en hemsk kväll igår.. Kände på eftermiddan när jag höll på å tvätta att jag hade lite huvudvärk, men som vanligt så gjorde jag inget åt det. När jag satt å titta på Roomservice så blev det bara värre, tillslut kunde jag inte titta mer för de gjorde så ont!!

Så jag gick å stängde ner allt å gick å la mej, strax efter nio.. Kunde inte ens borsta tänderna för jag var så illamående, då ere inte okej.. Jag kröp ner under täcket, men jag kunde inte somna för de bultade som bara den.. Efter en timma gick jag upp, tog en tab å gick på toa. Sen kröp jag ner i sängen igen.. Men jag kunde fortfarande inte somna, efter en stund kom Erik hem, han gav mej en kall å blöt handduk som jag la på pannan, de va skönt..

Sen somnade jag, vaknade till när Erik kom å la sej, men jag tror jag somna fort igen.. Sen vaknade jag i morse å va lite halvosäker med huvudet, men nu har jag tagit tag i de från början, så jag hoppas jag slipper.. Ska ta det lugnt med pluggningen idag, inte se nån föreläsning, utan bara läsa i boken, eller sova lite..

Nu frulle.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0