Potatis

Skrivet den 2010-02-22, klockan 17:14:59
Den här helgen har varit lite jobbig, har haft fruktansvärt ont i magen å den har vare helt svälld å jag har inte fattat varför.. Inte förns igår, då slog det mej, men det verkar lite osannolikt ändå..

Grejen var den när vi va på MAX i fredags så kändes det som om mina pommes inte var tillräckligt tillagade utan de kändes råa.. Vilket verkar lustigt, har aldrig vare med om det förut. Men det är den ända förklaringen jag har.

På gymnasiet ringde mamma skolsyster så att de kunde skriva in potatis på min allergilista, för potatisen på ML var aldrig fördigkokt. En gång fick jag raggmunk istället(!), men det gick bra..

Ska nog sluta med potatis om jag inte har kokat den själv för då vet jag att den är kokt ordentligt, dvs överkokt, men hellre de för då är den iaf inte rå. Å blir jag serverad potatis å in kan byta ut den så ska jag börja bli observant, är den rå så ska jag sluta äta på en gång..

Problemet är att jag känner mej å oartig å otacksam när jag inte äter upp eller sitter å petar i maten så jag brukar äta ändå oavsett om jag inte gillar eller är proppmätt. Dock inte den här helgen, aptiten har vare på noll-nivån..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0