Packning del 1

Skrivet den 2010-02-23, klockan 14:10:31
Första packningsronden avklarad, fick ner allt som låg på sängen, dock är det lite till som ska i, bla en necessär å ett par skor, men det ska nog få plats, fanns mycket luft kvar å vikten var inga bekymmer, bara 9,1 kilo.. Fast det är ganska så mycket för att bara vara kläder!! Man kan ju tro att jag ska flytta, men jag ska bara vara borta i två veckor.. =P

Måste nog lägga lite böcker i min stora väska, annars får jag inte plats.. Men det ska nog lösa sej.. Problemet är bara att jag måste släpa packningen själv till flygplatsen då Erik troligtvis kommer å bli sen i morron.. Vilket jag inte hoppas, för det blir så krånligt då.. Måste springa till ÅC å köpa en bussbiljett först, då jag inte kan betala med mitt kort på bussen, borde kanske fixa de.. =P

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0