Helgen

Skrivet den 2010-12-06, klockan 11:58:34

Fredag
Erik sa att han ev skulle kunna komma hem lite tidigare, han kom hem 1,5 timma senare..  Att jag lurar mej själv å hoppas varje gång.. =P Vi åt på Subway innan vi drog ner.. Kom fram strax efter 22.. Tittade på Idol å sen gick vi å la oss.

Lördag
07.00 ringde klockan, upp å duscha å sen ner å äta frulle.. Upp å byta om till lite finare kläder å sen bar det av till Birsta.. Kom lagom till de öppnade å de va skönt, för de va inte så mycket folk då. Blev bla IKEA, MeMa, Biltema, MAX.. Å sen blev det 20min i Birstahuset.. Blev lite julklappar, saker till hemmet å julaftonsklädsel..

Klockan tre var vi tvugna å bege oss hemåt.. När vi kom hem så hann jag andas i en minut å sen kom det gäster.. Mat, fika, prat å Twister bestod kvällen utav.. Slocknade av utmattning 23.. =P

Söndag
Blev lite sovmorron, upp äta frulle.. Sen var det av till M&M, fick lunch å fika.. Å som vanligt pracka de på oss massa saker.. Åkte "hem" fick middag å så började vi packa bilen.. Blåste våra datorer, jag inbillar mej iaf att min går bättre.. Ska blåsa den med jämna mellanrum, så att den håller sig skoltiden ut..

Sen bar det av till Umeå, packade ut bilen, tittade på teve å sen blev det sängen.. Somnade fort..

//Angelica


Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0