24 aug 10

Skrivet den 2010-08-24, klockan 19:29:04
Vaknade i morse av ett tjutande (de håller på å spränger en bit härifrån, så de va en varningssignal) å de höll på så sjukt länge att de inte gjorde huvudvärken bättre.. Gick upp å stängde fönster, hittade Erik på soffan, så jag ledde in han i sovrummet..

Har mest pluggat idag, det går framåt, har skrivit klart hela tentan snart, så nu återstår det bara att kolla igenom så att det ser okej ut, men det kommer nog att ta sin lilla tid.. För jag måste få ihop sidantalet..

Har fortfarande ont i huvudet och fryser lite, hoppas inte att jag blir sjuk, har inte tid med det.. Men jag var orolig ett tag för jag har ont i halsen till å från..

Ska dricka lite te å kika på Grey's =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0