Valborgsfirande

Skrivet den 2010-04-30, klockan 16:11:16
Såg en polis prata med en ung tjej idag.. När jag gick förbi så såg jag en till polis och en till tjej samt två påsar från systembolaget.. Har ingen aning om vad de sa till varandra, men iom kassarna så har jag mina aningar.. För de tjejerna såg inte ut att vara 20år..

Är man så pass ung så kan man väl ändå sköta de snyggt, byta kassar eller stoppa ner i väskan.. För då ser det inte lika misstänktsamt ut..

Tycker det är bra av polisen att kolla, för den här helgen är lite utav en suparhelg. Många tonåringar kommer å göra sin alkoholdebut idag, jag tycker att det är lite obehagligt. De förstår inte riktigt hur farligt det är med alkohol. Så jag hoppas att alla som firar idag tar det lugnt å dricker med måtta eller lämnar alkoholen hemma, de går att ha roligt utan..

Själv ska jag ut på landet idag, så de kommer nog å bli ganska så lugnt.. Jag skulle vilja gå till firande på Campus, var där förra året å de va ganska så mysigt.. Gert Fylking å Robban Ashberg ska tända brasan där.. De är ju ute å liftar å har nu kommit ner till Umeå, bara några mil kvar tills de når Ystad ;)

Träffade på de förra året när de promenera, eller träffa på var kanske å överdriva lite. Jag såg dom på CoverClub/Schlagerklubben..


Bild från förra året

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: bitterfittan
Den 2010-04-30, klockan 16:40:17

det blir bara myskväll (:


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0