23 april 10

Skrivet den 2010-04-23, klockan 07:11:24
Efter lite strul så kunde jag prata med Emma igår =) Å eftersom jag fixade Skype på min egen dator så började den å krångla nu på morronen. Tror att jag hade en gammal version, men nu har jag installerat en nyare, men den vill ändå inte skärpa sej..

Ska alldeles strax iväg till sjukhuset, jag får se om jag överlever de besöket.. Nu måste jag äta upp frullen å sen borsta tänder å hår å gnugga sömn ur ögonen..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0