21 april 10

Skrivet den 2010-04-21, klockan 08:11:05
Det va så yst igår när jag skulle sova, har inte hänt på en månad.. Men sen började det å tjuta, jag gick upp å lyssnade noga, men det var inget som tjöt, men så fort jag la mej i sängen så tjöt det.. Stängde dörren å då blev det tyst.. Mkt lustigt, jag tror de bara var inbillning..

Måste plugga järnet idag, har en minitenta som jag glömt bort å göra å idag är sista dan.. Så de blir till å sätta sej med det.. Samt fortsätta diskutera i forumet.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0