Stanrunda

Skrivet den 2009-09-26, klockan 15:10:52
Så då har jag gjort en stanrunda. =) Känner mej genast bättre, även fast jag typ bara köpte flikar till boken så känns det bra.. Kollade på gardeiner men jag hittar inga som jag tycker är snygga. Skulle vilja ha nåra som är svarta å mörklila.. Men det är nog lite för mkt begärt.

Har bokat klipptid till på fredag, vet dock fortfarande inte hur jag vill ha det..


Snelugg

eller


vanlig lugg

Hmm, det är den stora frågan.. Tror dock inte att jag ska klippa så kort, bara toppa, klippa upp å tunna ut som tusan!! Är så tråkigt att jag inte kan använda nåra hårklämmor..

Har iaf en vecka på mej å fundera.. Så nångång ska jag väl bestämma mej, annars låter jag frissan bestämma. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0