12 sep 09

Skrivet den 2009-09-12, klockan 09:00:47
Ringde M igår kväll, kände att jag behövde nåra kloka råd hur jag ska göra med den här situationen. Kom fram till en del saker, vilket ger mej ändrade planer för helgen. Måste därför ner på stan en snabbis nu när affärerna öppnar.

Sen tog det evigheter å somna, det var nog väldigt mkt som låg å gnagde i min hjärna å de gick inte att kontrollera allt. Å så har jag vaknat hur mkt som helst, haft jobbiga drömmar.. Så de har inte blivit en bra natt. Jag som tänkte att jag skulle sova länge, men jag har nog bara skrapat ihop 6 timmar.. Inte bra, för det kommer å bli sent ikväll.. Sova lite middag kanske?

Jaja, ska gå nu, bussen går om 30 min..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0