Nooo

Skrivet den 2009-10-20, klockan 16:08:04
CADen går mej fortfarande på nerverna! Kan inte påstå att jag har hunnit så långt idag. Men jag blev ändå lite lugn när vi pratade med Fredrik.. Har ju grunden nu, så jag ska bara dela in det i views å fixa till å sen äre klart! Låter lite, men det är mer. Men det går nog fort.

Råkade även radera Petras ritning, vet inte hur jag lyckades för jag gjorde precis likadant med hennes som jag gjorde med min men min försvann inte. Så det var lite jobbigt. Som tur var så hade hon en gammal sparad å hon hade inte hunnit så jättelångt. Tur det, annars vet jag inte vad jag hade gjort!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0