Lyxfällan

Skrivet den 2009-10-08, klockan 21:42:47
Sitter å tittar på Lyxfällan, å det är skrämmande!! Förstår inte hur man inte kan ha nån koll på sina pengar. Okej, jag har kanske ingen superkoll jag heller, men jag klarar mej fint varje månad. Å jag skulle aldrig ta något på kredit eller ta ett lån för att betala räkningar. Nej, lite måste man ju kunna tänka själv, det är ju vuxna människor.

Killen i dagens program har ju noll koll! Han tror att matkostnaden för en månad ligger på typ 500 kronor för en familj med 5 pers! Hallå? De vuxna äter ju för drygt 3000 själva.. Deras kostnad på 8500 kronor kanske är lite mycket. Men mat kostar!!

Ska fortsätta kika vidare.

/Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0