Cykelstaden Umeå

Skrivet den 2009-10-23, klockan 21:39:14
Förstår inte varför man måste gräva upp hela umeå - SAMTIDIGT!! Är skitjobbigt å cykla till skolan nu, för vilken väg jag än tar så är det vägbygge.. Nu har dom stängt av en bit av cykelvägen också, så man måste cykla på bilvägen, å det är ganska så skrämmande på morronen.. Plus att det är sjukt grova stenar så jag tror jag snart får hål i min cykelslang!!

Kunde de inte ha byggt en sak i taget? Hade varit enklare. Fast där de höll på å gräva för nåra veckor sedan had de bara täppt igen med sand å nu är det en grop, hur skönt är de å cykla i?

Det sägs att Umeå är en cykelstad, men jag skulle vilja säga att den är en ganska så kass sådan. För mycket trottoarkanter för att det ska bara en behaglig cykeltur.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0