Natt

Skrivet den 2009-11-22, klockan 00:08:21
Jag har haft det trevligt ikväll, dock var jag inge sugen på någon utgång, känner att jag vill vara pigg å fräsch i morron så att jag kan plugga. =) Men iaf, frick träffa Sandra, Johanna, Björn den yngre å Blomman.. Så det var kul! Blomman ser jag iofs varje dag, men de va lite otippat att han skulle kika in.

När jag kom hem så var jag tvungen att duscha håret, för det var fullt med hårspary å glitter.. Men nu känns de fräscht, kommer dock att stå åt alla håll i morron eftersom jag jag kommer å sova med blött hår..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: emma
Den 2009-11-22, klockan 01:16:01

haha antagligen ;) haft en bra kväll?


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0