12 nov 09

Skrivet den 2009-11-12, klockan 09:54:09
Jag var jättepigg igår när jag skulle sova, så Erik vart alldeles slut på mej!! Haha, jag kanske inte är så rolig när jag går igång så där.. =P  Pratar fort å mycket å allmänt bara låter.. Men jag var ju så uttråkad, så vad skulle jag göra? Tillslut läste jag lite i VR å sen släckte jag lampan å somnade.

Jag börjar känna mej lite stressad, Emma kommer imorron å jag har inte städat än, inte ens börjat!! Ska ta tag i det nu på morronen, sen traska till skolan å sen fortsätta städa tills Erik kommer hem. Då ska vi äta å sen ner på MAXI, måste ju ha lite ätbart när jag får besök.

Men först ska jag titta på "Efter 10" där Foki, Kenza (å ev Kissie) ska va med. =)

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0