Lek

Skrivet den 2009-05-30, klockan 21:12:09
Char kom typ 20 över 8 i morse å så satt vi å plugga till 4.. Har väl gått sisådär.. Ska fortsätta i morron.. Sen tog jag å Erik en liten kort promenad.. Vi gick till en lekplats så jag fick leka av mej lite.. De va grymt kul.. Erik tyckte jag var pinsam.. =P Hehe.

Sedan gjorde vi oss iordning å drog ner på stan.. Där satte vi oss på en kina-restaurang å åt middag. Mycket gott. Å jag vart proppmätt.. Sen ville Erik cruisa runt på stan =P

Sitter å tittar på Robinson nu, snart är det en vinnare..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0