25 maj 09

Skrivet den 2009-05-25, klockan 07:43:49
Vaknade halv fem i morse å kände mej hyfsat pigg! Förstår inte varför. Går solen upp då? Kan ju va nåt sånt för de va ljust i rummet. Somnade om igen å vaknade åter när Erik kom hem å sen gick igen.. Han är inte direkt tyst å smidig. Men jag har vant mej. Å efter de kunde jag inte somna om. Men de va ganska så skönt för då hann jag vila lite extra innan klockan ringde..

När jag gick upp va jag tvungen å duscha, burr va kallt det va!! Fryser fortfarande, fast jag har krypit ner under en filt. Måste komma ihåg å duscha på kvällarna istället. Men de e inte heller bra ju, för då står luggen åt alla håll om den inte hinner torka..

Nu ska jag ta å äta upp min banan å sen fixa iordning mej å  en matlåda..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0