19 maj 09

Skrivet den 2009-05-19, klockan 08:51:17
När Erik gick upp gick jag å la mej.. Kul liv vi har! Eller inte. Men så ere ibland å de e väl bara å gilla läget. Låg å läste lite innan jag släckte lamapn å jag tror att jag somnade snabbt. För jag minns iaf inte att jag hörde Erik.

Har drömt så mkt sjut inatt att de inte är klokt! De kändes så konstigt när jag vaknade upp, för jag var på "fel" plats. Sen förstod jag att det var en dröm.. =P

Ska vara i skolan klockan 10 idag, skönt att gruppen gick med på morrontider också. Känns som om man hinner lite mer då, samt har tillgång till lärare. Får hoppas att det går bättre idag, kändes som om de blev lite dålig stämning igår.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0