Prommis

Skrivet den 2009-03-06, klockan 21:14:49
Jag tog min cykel å åkte runt lite.. På ena stället ska jag komma tillbaka på måndag å på de andra vare redan fullt.. Sen gick jag till ICA, skulle ha frimärken, kuvert å bröd.. Sen var jag godissugen, men de hade inte mina goa favvogodisar, så då fick de va..

Hem diskade undan, va ganska så mkt.. Blir de när man samlar på sej under ett par dagar.. Så småningom vaknade Erik å jag fick sällskap.. Jag föreslog att vi skulle ta bilen å åka ut å åka.. Va som lite sugen på de.. Men de ville inte Erik. Han föreslog istället att vi skulle ta en promenad!!! =O Jag blev en aning chockad.

Gick ner till Strömpilen, där de råkar har MAXI som råkar ha världens goaste godisar, Godisprinsen.. =D =D Blev även lite annat också.. Sen gick vi hem igen.. Lagade mat, hemmagjord pizza.

Nu ere Let's Dance på teven.. Men de e snart slut undra vad de blir då.

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0