Försvinn!!

Skrivet den 2009-03-17, klockan 20:11:28
Jag la mej ner en stund å vilade huvudet.. Råkade somna å nu vaknade jag upp - å huvudet dunkade lika mkt. Det var ju inte bra.. Jag somnade hade hoppats på att den skulle ha gått över eller åtminstonne lindrats lite..

Kommer så oläglig med huvudvärk nu i tentatider.. Vill ju kunna känna mej alert för att kunna plugga.. Men de går ju inte nu.. Nog för att jag kan hålla igång med huvudvärk, men inte med den här!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0