24 juni 09

Skrivet den 2009-06-24, klockan 09:17:08
Lyckades titta klart på filmen igår, men det gick trögt. Det tog hela 1 timma å 35 minuter att se 1 timma.. =S Är min dator lite seg då eller?!? Sen gick jag å la mej i sängen å läste i min bok. De va jättesvårt att sluta, men tillslut var jag tvungen iaf jag skulle få nån sömn.

Egentligen hade jag tänkt att gå ut å gå nu på morronen, men de lockade verkligen inte, så jag hoppade in i duschen istället. Ska göra ett tappert försök nån annan gång, känner mej dock inte alls motiverad till något just nu. Ska iofs ner på stan senare å flänga runt, ser de som lite träning å frisk luft..

Ska börja på uppgift fyra nu, de kommer inte å gå nåe bra då jag inte ens klarade uppgift tre.. Jaja, ska göra ett försök.

//Angelica

Dagens GRATTIS!
Idag fyller Linkan 20 år å Åsa 21 år. Måste komma ihåg å gratta dom.

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0