19 juni 09

Skrivet den 2009-06-19, klockan 04:57:05
Klockan 03.49 vaknade jag å sen dess har jag inte lyckats somna om. Efter en halvtimma blev jag less å gick upp istället.. Å jag behöver inte gå upp förns halv sex.. De värsta är att jag somnade nog inte förän efter 23 igår så knappt fem timmar.. Jippi.. Eller inte, jag vet ju nån som kommer å sov i bilen när denne får chansen, alternativ somna tidigt ikväll..

Så vad ska jag göra nu då? Vi kommer ju inte å åka förän vid halv sju. Kanske ska fixa till håret å ansiktet lite, med tanke på att jag ska träffa lite nytt folk. De är ju bra om jag gör ett gott intryck, iaf för Eriks skull.. =P

Ha en bra Midsommar!!

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0