Kalas nr 1

Skrivet den 2009-07-16, klockan 21:06:55
Har haft lite fikagäster nu. Va trevligt, även fast vi vart så få, men tur de, då vi har lite ont om sittplatser.. =P Fick en filt av Emelie som verkar väldigt bra.. De va ett skydd på undersidan så man inte blir blöt. Samt karborr å handtag när man har packat ihop den. Dock tror jag inte att jag kommer lyckas få ihop den.. =P Av Charlotta å Björn fick jag en korg med choklad, te, olja, ljus. Har inte velat öppna än, för de va så fint inslaget..

Charlotta hade med sej WII, så vi ska få låna det nu när dom är borta.. Sjukt kul, men jag är rätt kass.. Vi var inte så tekniska direkt, för vi fick inte fram musen på skärmen.. Men allt annat funkade.. Sen flyttade jag iodrning allt Erik ställt upp å då började de å funka.. =P Jag vände på grejen som styr den trådlösa musen.. Kan va bra att den är riktad rätt.. =P

Ska ta å spela lite nu..

//Angelica

Vad tycker du?

(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0