Plugg

Skrivet den 2009-02-17, klockan 18:13:48
Suttit i skolan 4 timmar å pluggat idag.. Väldigt bra av oss tyckte jag.. Fast ibland så blev det kanske lite för mkt prat, mest från Jennys sida då.. =P Å så hakade jag väl på.. Stackars Charlotta..

När vi var klaar stannade jag kvar å underhöll Jenny tills hon skulle åka.. Det var svinig kallt när vi kom utanför dörren.. Det var -17,5 ute, kollade när jag kom hem..

Nu ere dags att äta middag..

//Angelica

Vad tycker du?
Skrivet av: Anonym
Den 2009-02-17, klockan 18:38:43

mm, hamnkrogen är mysig! ;D

det är...någon jättegod kaka med tre lager av choklad, någon kakbotten och någon...krämig sak i mitten som är mums mums mums =D


(Kommentarer där du gör reklam för din egen blogg, ber mej rösta på dej, tipsar om dina spännande tävlingar, "dagens blogg", mm kommer jag inte att godkänna)


Ditt namn:
Klicka i rutan så sparas du till nästa gång

Din E-postadress: (bara synlig för mej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0